perjantai 6. kesäkuuta 2014

Rannalla

Rannalla Twylan kanssa

Hei!
Olin eilen rannalla Twylan kanssa. Siellä oli hauskaa. Olin uimassa kauan ja vesi oli lämmintä.
Twylakin oli uimassa ja kuvasin häntä rantavedessä ja rannlla. Tässä on kuvia Twylasta rannalla ja uimassa. Niitä ei ole kovin paljoa mutta jonkin verran tietenkin.
Tämä ei liity asiaan mutta olen julkaissut tarina sivun lähiaikoina ja siellä on nyt kaksi tarinaa. Kirjoitan niitä kyllä lisää mutta myöhemmin. löydät tarinat tarina sivusta. Tässä ovat nyt ne kuvat Twylasta.

 Uimapuku on tärkeä asu rannalla.

 Twylan hiukset olivat jännät veden alla.

 Pitäähän sitä välillä levätä ja ottaa hiukan aurinkoa.

 Iltaaurinko paistaa sivusta ja tekee hienon varjon.

 Ihmettelen taas Twylan hiuksia veden alla.

 Twyla seisoo rannalla.

 Tässä sama kuva edestäpäin.

 Twylan otsatukka jakaantui oudosti kun se oli märkä.

 Noin, uimaan menossa iloisesti.

 Twylastakin oli hauskaa uida.

Paljon kasveja, kasvaa veden alla. Joita Twyla sukesi katsomaan.

PS. Sanoisitteko taas suosikkinne. :3

6 kommenttia:

  1. Oii, ihania kesäisiä uimakuvia! :3
    Twylan hiukset ovat suloisen haituvan näköiset vedessä. O_o
    Lempparikuvani on vika, koska se on niin hassu! :D

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia! Minäkin voisin julkaista niitä minun rantakuviani Elissabatista. :D Mun lempparikuvat oli 9 ja 11. ^^

    VastaaPoista
  3. Nättejä kuvia! Twyla on niin ihanan näköinen vedessä :DDD

    VastaaPoista
  4. Hienoja kuvia, mun lempparikuva on 9. kuva.

    VastaaPoista
  5. Miun suosikkeja oli 3 ja 10! Kolmosessa on sellaista kesäloma rantatunnelmaa, kun jäädään rannalle uinnin jälkeen. : >
    10 on kans kiva kun Twyla näyttää niin viihtyvän vedessä! : D

    VastaaPoista
  6. Kiitos paljon hyvistä kommenteista ihan kaikille. On hauskaa että näin moni kommentoi tätä postausta. :3

    VastaaPoista